Spiermassa opbouwen

Spiermassa opbouwen …

Spiermassa opbouwen is nog lastiger dan afvallen… Je moet met een logische opbouw en gedachte trainen. Welke spiergroepen train je tegelijk, welke fitness oefeningen kies je, hoeveel eet je precies en hoeveel rust neem je?

Dit zijn allemaal zaken die van belang zijn als je in spiermassa wil toenemen. Dit vraagt om precisiewerk, precies waar wij in thuis zijn en wat wij het mooiste werk vinden. Samen met jou stellen we doelen op het gebied van fitness trainingen en voeding en maken we een duidelijk plan zodat jouw spiermassa ‘normaal’ kan opbouwen.

De voordelen van spiermassa opbouwen:

Hogere verbranding

Strakker lichaam

Sterker worden

Meer aanmaak van testosteron en groeihormoon

Ook fitter, slanker of sterker worden?

Ik wil als man graag gespierder worden

Dat is een mooi doel. Helaas weten wij allemaal als geen ander hoe lastig het is om in spiermassa aan te komen en toch niet te veel vet op te slaan. Wij hebben door de jaren heen ontzettend veel geëxperimenteerd en zijn tot de conclusie gekomen dat het ‘verouderde’ bulk- en cut proces – veel eten om spiermassa te ontwikkelen, gevolgd door een periode van weinig eten om het extra aangekomen vet weer kwijt te raken – niet de juiste methode is om op een prettige manier spiermassa te ontwikkelen.

Vaak kom je aan en is het een langdurig proces om die overtollige kilo’s weer kwijt te raken.

Ik wil als vrouw niet teveel spiermassa

Dat snappen wij. Gelukkig – of voor sommige helaas – hebben vrouwen niet de genetische potentie om op een natuurlijke manier zo gespierd te worden als sommige mannen die wij in de bladen zien. Kijk maar eens rond, een vrouw met een mooi figuur is vaak een vrouw die een mooi gespierde arm- en schouderpartij heeft of misschien wel een klein wasbordje.

Strong is the new skinny en daar zijn wij blij mee. Want het maakt je sterker, fitter, vitaler en je verbranding gaat aanzienlijk omhoog.

Verantwoord spiermassa opbouwen!

Wij hebben nu een nieuwe methode ontwikkeld – voor mannen en vrouwen apart – waarmee je spiermassa kan aankomen en toch laag blijft in vetpercentage, of misschien zelfs nog kan dalen als dat nodig is. Dit programma is niet voor beginners en je hebt echt 100% commitment nodig om dit proces te kunnen doorlopen.

Maar hoe gaaf is het, om een periode van 12 of 16 weken keihard te knokken voor iets wat je ECHT graag wil. Wij zijn net zo gemotiveerd als jij en zullen er alles aan doen om jou te helpen.

Onze fitness trainers

Doe nu onze Fit Scan